Festés

2009.01.13. 14:50

A vásárlást követően elkezdtem olvasgatni a tanácsokat a csapat festésével kapcsolatban.

Hasznos infókat találtam az RPG fórumán, az Inkvizitor oldalon, és egyéb külföldi site-okon, amik most nem jutnak eszembe.

Elkezdtem megtervezni a csapat színeit, és azt találtam ki, hogy a csapat színeihez mintát a Minessota Vikings

Végül vasárnap újra elzarándokoltam a Kristálycsarnokba és bevásároltam a színekből:

<később felsorolom>

 

És estére elkészült az első emberkém:

A bejegyzés trackback címe:

https://verfocim.blog.hu/api/trackback/id/tr15874973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pumpa 2009.01.13. 15:43:07

Kedves szerkesztő úr!

Életlen a kép. Kérem javítani

P

Bagameri_ 2009.01.13. 15:47:30

Kedves Pumpa!

Igyekszem javítani, ha a feledékenységem nem hatalmasodott volna el, akkor már láthatóak lennének a gyönyörű képek!

Rum
süti beállítások módosítása