Hogy kezdődött

2009.01.22. 15:56

2007 februárjában az egyik fórumon, Zolaa mutatott egy játékot, hogy milyen jó, meg vicces. Ez volt a Travian. Hát az ember játékos, ki is próbáltuk. Na, ez rossz ötlet volt. Onnantól se éjjelem, se nappalom nem volt. Az építkezés még hagyján, de kitaláltuk, hogy csináljunk klánt. Ez lett a TwTopiCö. Na innentől kezdődtek a problémák. Jöttek az újabbnál újabb velünk együtt játszani akaró társak, és az ellenfelek. Volt háborúnk a PKs-el, a APVSZ-el és a többiekkel. Szerveztünk szövetséget, építettünk csodát, és bár a legnagyobb klán lettünk a végére, nem a mi csodánk nyert.

De a társaság egy része megmaradt, és próbáltunk keresgélni valamilyen más összetartó erőt kis közösségünknek. Hát ez újra a travian lett sajnos. Később, amikor rájöttünk, hogy ezt marhára unjuk már, Torq és Riot kitalálta, hogy Vérfocizzunk. Szepe, mint nagy játékos lélek, rögtön rákattant, kiderül, hogy Emericet és Zabót is érdekli, jött Zacsi, Motyó és a többiek. Egyelőre én még idegenkedtem tőle ekkor. Mert hülye fantasy figurákat kinek van kedve tologatni egy táblán, de Odo (teljes nevén Odoaker) is mondta, ez milyen vicces, hát kértem egy szabálykönyvet én is, hogy elolvassam.

Elolvastam, Riottal játszottunk egy próbajátékot, és tényleg vicces volt. Kiderült 1 hét múlva indul is egy kupa, amin játszhatnék én is. Ez a Kazamata Kupa. Jaj de jó, gondoltam, gyorsan készítettem egy csapatot, nagy nehezen kiválasztottam az egyetlen normálisan kinéző figurákat, ez lett a Norsca (Norse). Lett nevük is Hótorlasz. Egyelőre nem voltak figuráim, hanem Torq végtelen számú csapatai közül kaptam egy pofás darabot, és azzal játszottam a mérkőzéseimet.

Decemberben elhatároztam, hogy véget vetek ennek az áldatlan helyzetnek, és beszerzem a saját csaptom. Egyelőre festétkek nélkül. Odaadtam alapozásra Monkának, aki szívesen vállalta a feladatot, mivel ő is most kapott egy élőhalott csapatot. Hamar emg is kaptam, de olyan beteg lettem, hogy nem volt kedvem semmihez. De itt az új év, lett pénzem, beszereztem a szükséges festékeket, és nekiálltam kifesteni őket.

Ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://verfocim.blog.hu/api/trackback/id/tr52895786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása