Játék - Január 16

2009.01.19. 14:43

16-án Pénteken a Kazamata kupában próbáltam ki új csapatomat. Eddig Torq kölcsön harcosaival játszottam, most már csak 3 játékos volt kölcsön (Conan, Jégvágó és Jégtömb), a többi a saját festésem volt.

Ők sem sokáig lesznek már nálam, Jégtömb helyére hamarosan megrendelem ezt a kis cukipofát az Impact! Miniaturestől.

És veszek még néhány szurkolót is a csapatomhoz:

és egy bírót:

 

Na, de kik ellen is mérkőztem.

Először a Mocskosul sima ügy volt az ellenfél, aki már sok csapatnak fogós ellenfél volt, nekem annyi szerencsém volt, hogy a legügyesebb játékosa épp megsérült. A második legjobbat pedig előnydobással küldtem le. Így kicsit könyebb dolgom volt.

Az Elfek híresek arról, hoyg ötször körbefutják a pályát, mire az ellenfelük egyáltalán megmozdul, így joggal éreztem örömet az első félidő végén, amikor is 1:1 volt az állás. De aztán mégis sikerült a csavaros sötét elfeknek bevarázsolniuk újra a labdát a gólvonalon túlra, így a végeredmény 1:2 lett az MSÜ javára.

Utána a Babzabálók szerették volna rajtam kipróbálni harci tudásukat. Ez már esélyesebb meccsnek ígérkezett, mert az emberek tulajdonságai jobban hasonlítanak a barbárokéhoz, sőt a blokkolás tulajdonság nekem kedvez kicsit. És ez a reményem be is jött, mert kemény labdaharcok után végül 0:2-re nyertem a mérkőzést. Bár 3 játékosom is bánta ezt, akik a következő mérkőzésen nem játszhatnak. Sőt Conan még a bokáját is eltörte, ami egy mozgáspont elvesztéssel jár.

A bejegyzés trackback címe:

https://verfocim.blog.hu/api/trackback/id/tr95891144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása